Потребителят може да иска връщането на стоката при констатирани липси или когато доставената стока явно не съответства на поръчаната такава и това не е било възможно да се установи в момента на приемане на пратката. Рекламацията при констатирани липси и явни несъответствия се предявява до 14 (четиринадесет) календарни дни след получаването на пратката.
Потребителят може, без да дължи обезщетение, да се откаже от сключения договор в срок от 14 календарни дни, считано от деня, следващ получаването на стоката. В този случай стоката трябва да бъде неизползвана и върната в запазена оригинална опаковка и с ненарушена цялост.
Разходите по връщането на стоката до централния склад на GGM Gastro International GmbH, намиращ се на адрес Weinerpark 16 | 48607 в град Охтруп, Германия, са за сметка на Потребителя.
Търговецът възстановява стойността на стоките, с изключение на транспортните разходи, направени от Потребителя за връщането на стоката на адрес: Weinerpark 16 | 48607 в град Охтруп, Германия.